21 березня 2016 року відбулася педагогічна рада по темі: "Гуманно-особистісний підхід до виховання школярів як спосіб морального оздоровлення суспільства"

Педагогічну раду розпочала Печена Н. А., заступник директора з НВР , з доповіді по темі "Гуманно- особистісний підхід до виховання школярів як спосіб морального оздоровлення суспільства".

. /Files/images/pedrada/P3210427.JPG

Соціальний педагог Шмигора В. М. познайомила вчителів з результатами анкетування учнів школи на визначення рівня вихованості.

/Files/images/pedrada/P3210429.JPG

Психолог школи Сіродан О. І повідомила про результати анкетування вчителів школи на визначення рівня "вигорання".

/Files/images/pedrada/P3210434.JPG

"Гуманна педагогіка та сучасні педагогічні технології - шлях до розвитку життєздатності творчої особистості" - тема виступу вчителя фізики, класного керівника 5-Б класу, Односум В. В.

/Files/images/pedrada/P3210437.JPG

Класовод 2-Б класу Рибаченок О.В. виступила з повідомленням "Гуманно-особистісний підхід у роботі з дітьми молодшого шкільного віку".

/Files/images/pedrada/P3210441.JPG

"Робота з батьками - невідємний чинник гуманно-особистісного підходу до виховання". З даного питання поділилися досвідом Бобровська Н. М., класовод 2-А класу, та класний керівник 7-Б класу Ковриженко В. О.

/Files/images/pedrada/P3210447.JPG

Рішенням педагогічної ради була затверджена Індивідуальна картка розвитку дитини.

Кiлькiсть переглядiв: 247